1321634036 rulesΗ ομάδα του Καλού Συναδέλφου δημιούργησε μια υπηρεσία που απευθύνεται σε νέους σε ηλικία επιχειρηματίες, με σκοπό να τους στηρίξει στην αποτελεσματική διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού και στην οργάνωση, ώστε να βελτιστοποιήσουν τα επίπεδα συνεργασίας και απόδοσης.

Βασικοί άξονες λειτουργίας μιας επιχείρησης είναι ο ανθρώπινος παράγοντας, σε όλες τις ιεραρχικές βαθμίδες, οι θεσπισμένες διαδικασίες και ρόλοι, καθώς και τα τεχνολογικά μέσα (I.T.) που χρησιμοποιούνται. Οι σύμβουλοι του ΚΣ προέρχονται από διαφορετικά αλλά συμπληρωματικά  γνωστικά πεδία και καλύπτουν την:

  • ομαδική εργασία και ανάπτυξη διαπροσωπικών σχέσεων
  • ανάπτυξη εμπιστοσύνης και διαχείριση γνώσης
  • διαμεσολάβηση και τις διαπροσωπικές συγκρούσεις
  • οργάνωση διαδικασιών
  • πληροφορική τεχνολογία – μηχανοργάνωση

Συνδυάζοντας αυτούς τους τομείς, παρέχουμε ολοκληρωμένη προσέγγιση και καθοδήγηση, για τους τρόπους αντιμετώπισης των προκλήσεων που αντιμετωπίζουν ή πρόκειται να αντιμετωπίσουν οι νέοι/νέες επιχειρηματίες, με στόχο την καλύτερη και αποδοτικότερη λειτουργία ολόκληρου του συστήματος (άνθρωποι - διαδικασίες - τεχνολογία).

Ομαδικές Συναντήσεις

Η κάθε συνάντηση είναι τρίωρη, με μικρές ομάδες (έως 10 άτομα) και έχει διαδραστικό χαρακτήρα. Οι συμμετέχοντες, στο πλαίσιο συζήτησης γύρω από πραγματικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν, μοιράζονται και ανταλλάσουν τις εμπειρίες τους στους εξής τομείς:

  • Διαπροσωπικές σχέσεις (π.χ. συγκρούσεις, συνεργασία, εμπιστοσύνη κλπ.)
  • Διεργασίες και ρόλοι (π.χ. βέλτιστοι τρόποι οργάνωσης, εντοπισμός δυσλειτουργιών και πιθανών αιτιών κλπ.)
  • Τεχνολογικές διοικητικές εφαρμογές (π.χ. λογισμικά συστήματα, μηχανοργάνωση, έλλειψη ικανότητας χειρισμού κλπ.)

Για την καλύτερη απόδοση των συναντήσεων, οι συμμετέχοντες ενημερώνονται από πριν για το περιεχόμενό τους, ώστε να έρχονται προετοιμασμένοι με συγκεκριμένη ατζέντα. Η ομάδας του ΚΣ, έχοντας μελετήσει τα προβλήματα αυτά, εντοπίζει τις πιθανότερες αιτίες τους και δίνει χρήσιμες κατευθύνσεις για την επίλυση τους.

Η ομαδικές συναντήσεις δεν είναι σεμιναριακές διαλέξεις. Έχουν συμβουλευτική και εκπαιδευτική κατεύθυνση, δίνοντας μεγάλη έμφαση στην πρακτική εφαρμογή εναλλακτικών λύσεων στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι συμμετέχοντες.

Αποτελέσματα

Με το πέρας κάθε συνάντησης, οι συμμετέχοντες θα έχουν:

  • κατανοήσει τους βασικούς παράγοντες επιρροής της συνεργασίας και των διαπροσωπικών σχέσεων
  • ανταλλάξει γνώσεις, εμπειρίες και απόψεις πάνω σε κοινά ή και μοναδικά προβλήματα που τους απασχολούν
  • αναγνωρίσει τις πιθανότερες αιτίες χαμηλής συνεργασίας και απόδοσης
  • διερευνήσει εναλλακτικές δράσεις προς εφαρμογή
  • δημιουργήσει κανάλια επικοινωνίας και δικτύωσης με τους υπόλοιπους συμμετέχοντες

“Δε μένουμε σε αφορισμούς και θεωρητικές παροτρύνσεις. Επιθυμούμε να θέτουμε σε συζήτηση εφαρμόσιμες λύσεις, να προτείνουμε τρόπους και εργαλεία, με σκοπό να πετυχαίνουμε εμφανή ή/και μετρήσιμα αποτελέσματα.”